TO czy TO - Tag książkowy

Witam wszystkich serdecznie!

Wygrzebałam w zakątkach mojej długiej listy filmów do obejrzenia na YouTube pewien bardzo ciekawy TAG książkowy wykonany przez Anię z Książkowego Wzgórza ( link do kanału Ani w linku tutaj ). Pytanie bardzo mi się spodobały zatem zaczynajmy zabawę :)







1. Wolałabyś zawodowo pisać książki czy wydawać czyjeś książki?

Jak niektórzy z Was wiedzą param się pisarstwem i w swoim dorobku mam kilka opowiada czy niedokończonych rozdziałów książki. Chciałabym posiadać odpowiedni warsztat pisarski by móc zajmować się tym zawodowo, więc zdecydowanie wolałabym zawodowo pisać książki.


2. Wolałabyś zapomnieć treści wszystkich przeczytanych przez siebie książek czy żeby twoja biblioteczka uległa zniszczeniu?

To jest najgorsze z możliwych pytań! Jednak wolałabym zapomnieć treści wszystkich książek, zawsze mogę przeczytać je od nowa, a większość posiadam w swojej domowej biblioteczce. Ale gdyby uległy zniszczeniu.. oj nawet nie chcę myśleć co by to było.



3. Wolałabyś zaprzyjaźnić się z pozytywnym bohaterem czy na zawsze pokonać negatywną postać?

Gdybym miała moją ukochaną postać za przyjaciela to razem moglibyśmy zwalczyć postać negatywną. I po krzyku :)



4. Wolałabyś wydać własną książkę czy wydać swoją kolekcję zakładek?

Chciałabym wydać kiedyś własną książkę. To moje marzenie, a nie każdy czytelnik używa zakładki z prawdziwego zdarzenia. U mnie czasem nawet ląduje bilet autobusowy :)



5. Wolałabyś zgubić książkę z biblioteki czy zgubić książkę, która jest twoją własnością?

Chyba zgubić własną książkę, bo zawsze mam możliwość odkupienia, a o książki biblioteczne dbam czasem nawet lepiej niż o własne by każdy miał możliwość przeczytania jej w nienaruszonych stanie.


6. Wolałabyś stracić wszystkie zdjęcia książek które zrobiłaś czy wszystkie recenzje które napisałaś?

Zdjęcia, zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia! Recenzje pozwalają mi wrócić do swoich refleksji tuż po przeczytaniu, a to piękne odczucie.


7. Wolałabyś ożywić ulubionego bohatera z powieści czy dać nieśmiertelność i nieskończoną wenę ulubionemu autorowi?

Remigiusz Mróz urodził się z nieśmiertelną weną, więc chciałabym ożywić mojego ulubionego bohatera i najlepiej uciec z nim pod ołtarz :)


8. Wolałabyś żeby ktoś opisał całe twoje życie czy nakręcił film na jego podstawie?

Wolałabym film, bo moją drugą miłością prócz czytania jest kino i teatr, więc możliwość zagrania głównej roli brzmi kusząco.


9. Wolałabyś być bohaterem powieści obyczajowej czy fantastycznej?

Na fantasy się wychowałam, więc zdecydowanie fantastycznej. Wyobrażacie sobie latać na smoku, albo posiadać magię. To byłoby coś.


10. Wolałabyś posiadać jeden niesamowity, magiczny itp. przedmiot, który by działał czy spędzić jeden dzień w ulubionym świecie książkowym?

Posiadać miotłę czy wniknąć do świata Nocnych Łowców? Posiadać miotłę! Jakie to praktyczne cudo w podróżach do szkoły, a oszczędzam tym czas i zawsze rano mogę dłużej pospać zamiast biez na autobus,


11. Wolałabyś żeby twoja książka odniosła wielki sukces czy żeby twój blog/vlog odniósł wielki sukces?

Chciałabym by moja książka odniosła wielki sukces. Spotkania autorskie, rozmowy z czytelnikami to możliwość poznania książkoholików takich samych jak ja. Czego chcieć więcej?




To były wszystkie pytania. A Wy co wolicie? Piszcie w komentarzach, a ja nominuję każdą osobę, która ma ochotę zrobić ten TAG u siebie. Niech opanuje blogosferę!


Buziaki!


Wasza Adaline

Komentarze

  1. Jakie trudne pytania, mi nawet by takie przez głowę nie przemknęły.Też bym z chęcią pobyła chociaż przez chwilę bohaterką książki fantastycznej, od razu mam przed oczami trzecią część Harrego Pottera,kiedy to Harry leci na Hardodziobie. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie mialam niezla zagwozdke jak odpowiadalam. Ojeju tez to sobie wyobrazilam i na pewno niezapomniane widoki :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Świetny TAG - pierwszy raz się z nim spotkałam :) Strasznie trudne pytania - miałabym z nimi problem - szczególnie z drugim ;P
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że miałam bardzo podobne odpowiedzi? Ale przyznam, że niektóre z nich były naprawdę trudne i zastanawiałabym się nad nimi dość długo! Życzę Ci sukcesu ze swoją książką! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017

Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline