Fruit Book Tag

Witajcie książkoholicy!

Nieodłącznie towarzyszącym mi zapachem podczas lata są owoce i to wszelkiego rodzaju. Poczynając od jabłek, a na brzoskwiniach kończąc. Są kolorowe, smaczne i zdrowe, więc same plusy z jedzenia wynikają :) Gdy zostałam nominowana do tego TAGu przez kochaną Martę ( link do jej TAGu tutaj) to stwierdziłam, że koniecznie muszę go wykonać. Jeśli jesteście ciekawi moich odpowiedzi to serdecznie zapraszam! Zainspirowałam się pomysłem Marty by stworzyć plansze i powiem Wam, że świetnie się przy tym bawiłam i zapewne nie ostatni raz je wykonałam :)







Jedziemy z pierwszym pytaniem :)





Ostatnio udało mi się przeczytać książkę autorstwa Waris Dirie, byłej modelki, która jest ambasadorką ONZ w sprawie obrzezywania kobiet w krajach afrykańskich. Poruszająca historia oparta na faktach i podczas lektury miałam wrażenie, że wszystko co jest tam spisane to wyłącznie fikcja. Człowiek nawet nie jest w stanie sobie wyobrazić ile posiada i jak wiele rzeczy ma pod ręką. Niedługo pojawi się recenzja ,,Kwiatu pustyni'', więc dowiecie się szerzej co o niej sądzę.






Były to ,,Papierowe miasta'' ze względu na postać Bena, który jak tylko otwierał usta to coś komentował zazwyczaj w bardzo żartobliwy sposób. Jeśli ktoś oglądał film to też wie o czym mowię. Ben wymiata!






Dla mnie doskonałym pocałunkiem był pocałunek Willa i Tessy z ,,Diabelskich maszyn''. Wiele rzeczy stało na drodze ich miłości, a jednak udało im się w końcu połączyć. Wzajemne uczucie, które połączyło tą dwójkę przetrwało dekady. Piękne!






Dopiero zaczynam przygodę z polskimi autorami, więc nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Znam książki z nawiązaniami do Polski, ale nie będę tutaj przekręcać pytania. Jak już przeczytam więcej książek to zobaczymy. Polecacie jakieś? :)






Zdecydowanie był to ,,Podniebny lot''- czegoś mi w tym brakowało, była to książka łudząco podobna do Pana Szarego. Nie wnikajmy dalej....






,,Igrzyska Śmierci'' Suzanne Collins. Nic dodać, nic ująć :) Cała akcja pierwszego tomu dzieje się w lesie, więc nie wyobrażam sobie innej odpowiedzi.






W lato lubimy czytać kryminały dlatego moją propozycją jest ,,Kasacja'' Remigiusza Mroza. Gwarantuję, mrozi krew w żyłach ;)







,,Gra o Tron'' :) Nikogo pewnie tym nie zdziwiłam, bo Martin jest mistrzem w tworzeniu bohaterów, ale też równie dobrze idzie mu ich uśmiercanie, zgodzicie się ze mną? :)






Taka jest ,,Niezgodna'' Veronici Roth. Jest to powieść, która łudząco przypomina ,,Igrzyska Śmierci'' chociaż są zasadnicze różnice. Ale maleńkie podobieństwa jednak są :)





Tak prezentują się odpowiedzi na ten soczysty TAG :) Zachęcam każdego do wykonania tego TAGu, bo naprawdę warto. Buziaki i trzymajcie się ciepło!



Wasza Adaline











Komentarze

  1. Faktycznie, ,,Niezgodna" ma coś takiego, że przypomina inne książki. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś czytałam "List do matki. Wyznanie miłości" Waris Dirie. Do tej pory jestem wstrząśnięta tym tematem.
    Ja w to lato postawiłam właśnie na Mroza. Póki co udało mi się przeczytać "Ekspozycję", ale już sięgam po "Przewieszenie" :)
    Bardzo fajny TAG! I te obrazki...mm, chyba idę po owoce :D

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiercanie bohaterów idzie Martinowi wyśmienicie - dopóki nie uśmierca moich ulubieńców, nie mam nic przeciwko ;)
    "Kasacja" Mroza niestety mi się nie podobała - strasznie mnie wymęczyła :/
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Martin jest mistrzem w uśmiercaniu bohaterów hahaha! :D
    "Kasacji" Mroza jeszcze nie czytałam. Ale przeczytam na pewno.
    "Niezgodna" może faktycznie jest podobna, ale... Jest gorsza, sorry. Naprawdę słaba w porównaniu do "Igrzysk", które również najlepsze nie są.
    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki świetny Tag. :) I naprawdę bardzo interesujące odpowiedzi. *_* Arbuz, zgadzam się w 100%. Muszę jednak w końcu zabrać się za "Zaginięcie". Mam jedno ale. Malina to SPOILER! :))

    Pozdrawiam i całuję.. :) http://bukietzksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Ajjj, a tak się starałam by nie spojlerować :/ Kurczę...
      Czytaj Mroza, bo naprawdę warto!
      Również pozdrawiam i przesyłam buziaki!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017

Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline