BOOK HAUL!

Cześć książkoholicy!

Zapewne tak jak ja kochacie kupować nowe książki, wertować strony i wąchać świeży zapach drewna i druku. Brzmi trochę jak wyznanie narkomana na głodzie, ale spokojnie; To najzdrowsze z możliwych uzależnień na świecie :) Dzisiaj przygotowałam dla Was specjalny post z moimi zakupami ewentualnie prezentami urodzinowymi i imieninowymi. Gotowi? :)







Ostatnio wpłynęło do mnie aż 10 książek... Tak, spowiadam się z tych licznych grzeszków jakie popełniłam, ale powiem więcej, poprawy obiecać nie umiem. To silniejsze ode mnie i zapewne jeszcze trochę tych książek zakupię. Cóż, jestem zaprawionym w boju wynajdywaczem promocji książkowych. A oto moje zdobycze :





1. Ostatni list od kochaka Jojo Moyes - zdobyta na Targu taniej książki nad morzem. Zachęciła nie okładka, ale też nazwisko autorki, które króluje w bestsellerach. Zobaczymy :)
2. Amber Gail McHugh - pierwszy prezent tym razem imieninowy od chłopaka. Świetna książka, mój mały grubasek pięknie prezentujący się na półce.
3. Harry Potter i filozofia. Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli. - prezent urodzinowy od przyjaciela. Zdążyłam pobieżnie przejrzeć, ale w treść zagłębię się niebawem. Jak na razie jestem na tak.
4. Pod skórą Michael Faber - kolejny zakup z targu. widziałam ją kiedyś na Instagramie i zakochałam się w okładce. Wzięłam w ciemno, ale zapowiada się ciekawa powieść.
5. Niedokończone opowieści J. R. R. Tolkien - kolejny prezent urodzinowy od przyjaciela. Zebrane przez syna Tolkiena opowieści, za które się zabiorę gdy skończę trylogię Władcy Pierścieni.
6. Kod Leonardo da Vinci Dan Brown - również prezent urodzinowy od tego samego przyjaciela. Jeszcze nie miałam okazji czytać powieści Dana Browna, więc teraz się przekonam.
7. Oczy pełne strachu Jarosława Jakubowskiego - ostatnia zdobycz z targu, a jednocześnie największa zagadka dla mnie.
8. Podniebny lot R. K. Lilley - książka otrzymana do recenzji od wydawnictwa Helion. Recenzję możecie przeczytać na blogu :)
9. Dziwne losy Jane Eyre Charlotte Bronte - zdobycz promocyjna z okolicznej Biedronki. Chciałabym mieć całą kolekcję książek Angielski ogród i konsekwentnie dążę do spełnienia tego planu :)
10. Dziedzictwo Pam Jenoff - moja wisienka na torcie, będąca prezentem urodzinowym od innego przyjaciela. Recenzję znajdziecie na blogu i jak wiecie zakochałam się w tej powieści :)



I to wszystkie moje zdobycze ostatniego miesiąca. Chciałabym z tego miejsca podziękować każdemu kto mnie obdarował i za pamięć. 
A jak prezentują się Wasze stosiki? Dzielcie się w komentarzach!

Dużo uśmiechu i buziaki dla Was!



Wasza Adaline


Komentarze

  1. Czytałam "Ostatni list od kochanka" już jakiś czas temu i... nie, to było słabe :/

    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju to mam nadzieję, że u mnie wypadnie trochę lepiej niż u Ciebie :/
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Ja szykuje sobie 12 wakacyj. opow., Delirium, Never Never i Wyśnione miejsca :D I niestety nie czytałam żadnej książki, które wymieniłaś :C
    Pozdrawiam,
    Książki bez konserwantów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sięgnij po Amber <3 Polecam serdecznie :) Twoje propozycje też brzmią kusząco, więc sobie zapiszę i poszperam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zazdroszczę tylu nowych książek! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne nabytki :D
    Mam "Oczy pełne strachu" ale jeszcze niestety nie czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Daj znać jak przeczytasz
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. "Ostatni list od kochanka"- cóż, czytałam "Zanim się pojawiłeś", mam na półce "Razem będzie lepiej", ale nigdy nie pomyślałam, by przejrzeć inne pozycje tej autorki. Teraz mnie do tego zachęciłaś :)
    "Kod Leonardo da Vinci"- zaczęłam pół roku temu, po kilku kartkach odłożyłam i jakoś nie umiem wrócić...

    Gratuluję tak cudnego stosiku! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę, zamierzam się szybko zabrać za tą książkę :) A ,,Kod..'' to książka do której się zbieram od dawna i chyba pora w końcu po nią sięgnąć ;) I bardzo Ci dziękuję kochana :*
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W koncu się muszę zabrać za jego książki :/

      Usuń
  7. Nie czytalam żadnej książki, którą kupiłaś, ale muszę przyznać, że również jestem po book haul.
    Chciałabym zaprosić cię na nowy post, gdzie otwieram paczkę od Oczytani.pl http://want-cant-must.blogspot.com/2016/08/paczka-z-oczytanipl.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię od Liebster Blog Avard na moim blogu :) Pozdrawiam.
    http://blogpelenksiazek.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-avard.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017

Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline