Spóźnione podsumowanie lutego + BOOK HAUL

Cześć moi drodzy!

Marzec rozpoczął się pełną parą, ale chyba jeszcze stoję jedną nogą w lutym :D Zapomniałam kompletnie aby podsumować drugi miesiąc tego roku, więc teraz zamierzam moje niedociągnięcia skutecznie nadrobić :)


W lutym udało mi się przeczytać 5 książek z czego jestem naprawdę dumna. Nie pytajcie mnie dlaczego w tym najkrótszym miesiącu roku przeczytałam więcej niż w styczniu, naprawdę nie umiałabym na to pytanie odpowiedzieć. A więc pozycje, które udało mi się pożreć to :

1. Linia serc Rainbow Rowell
2. Angelfall. Penryn i Świat Po Susan Ee
3. Wszechświaty Leonardo Patrignani
4. Ekspozycja Remigiusz Mróz
5. Ostatnia piosenka Nicholas Sparks


Oczywiście jak co miesiąc staram się podnieść sobie poprzeczkę by znaleźć więcej chwil na czytanie. W końcu to czysta przyjemność na którą uwielbiam zarezerwować sobie troszkę czasu w ciągu dnia ;)





Teraz przejdziemy do tego co tygryski lubią najbardziej czyli Book Haul. Nie zaszalałam w lutym i trafiły do mnie 4 książki, ale nie byle jakie :



1. Ekspozycja pochodząca ze strony Czytam.pl





I z tej samej strony drugi tom przygód z komisarzem Forstem, czyli Przewieszenie






3. Parabellum kupione jako prezent walentynkowy dla taty







4. Książka Ten jedyny w ramach prezentu powitalnego w klubie Książki Kobiecym Okiem ;) 








A jak wyglądają Wasze stosiki? Ile książek udało Wam się przeczytać?
Życzę Wam przyjemnej niedzieli i miłego poniedziałku :D


Wasza Adaline




Komentarze

  1. Nie wiem, ile ich było.
    Ale bardzo fajne podsumowanie! :D
    E tam, pięć książek to naprawdę dużo! Zwłaszcza, że nie są to cienkie książki :)
    Pozdrawiam,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Może i dużo, jednak nadal chciałabym więcej czasu na to poświęcać, ale nauka potrafi naprawdę zabrać sporo chwil wolnych ;) Również pozdrawiam :D

      Usuń
  2. 5 książek to dobry wynik, naprawdę ;) U mnie w lutym "wpadło" 6. "Ten jedyny" Emily Giffin to fajna książka, zresztą wszystkie jej powieści są w porządku.
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twój wynik również przedstawia się znakomicie ;) Właśnie byłam bardzo ciekawa pióra Emily Giffin i mam nadzieję, że spodoba mi się :D Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  3. Ile Mroza! Aż miło popatrzeć. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę książek Mroza! 5 książek to bardzo dobry wynik, ja przeczytałam tylko 3, w tym jedną lekturę ew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Parabellum czailam sie strasznie długo i cieszę się ze w końcu mam go w domciu ;) 3 książki to również ładny wynik, w koncu nie jesteśmy statycznymi Polakami :D Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Mróz rządzi :D Wszystkie jego książki mam w planie :) Do tej pory poznałam tylko 2 pierwsze tomy "Parabellum", które bardzo mi się podobały. Świetne podsumowanie. Gratuluje wyniku!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki :D W marcu juz wystartowalam ze świetnymi pozycjami ;) A Mróz to moje zeszloroczna słabość z której nie zamierzam rezygnować :) Również pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Książki Griffin to ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, lektura jeszcze przede mną ale mam nadzieję, że również sie polubie z autorką ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017

Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline