Liebster Blog Award ~ odsłona #2

Dostałam nominację kolejną do tego TAGu za którą bardzo dziękuję. Nawet nie wiecie jakie to dla mnie wyróżnienie wiedząc, że to co piszę przydaje się wielu osobom i odnajdujecie również kilka perełek wsród polecanych przeze mnie pozycji. Dziękuję za to, że jestescie!
Ale przechodząc do samej tresci posta to zostałam nominowana przez Oha Asa za co kłaniam się niziutko :) Przejdźmy do pytań :






1. Jaki jest Twój ulubiony cytat?

Niezmiennie przez cały czas są to cytaty z książek Cassandry Clare jednak jest kilka, które utkwiły mi w pamięci. Między innymi : ,,Teraz byli sobie obcy; nie, nawet gorzej niż obcy, nigdy bowiem nie mogą się już poznać. Była to wieczna obcosć.'' z książki Jane Austen Perswazje




2. Ulubiona ekranizacja książki


Wydaje mi się, że byłaby to ekranizacja książki Johna Greena ,,Gwiazd Naszych Wina'', jednak skłaniałabym się również do ,,Milczenia owiec'' z pod pióra Thomasa Harrisa, więc zdecyduję się na te dwie ekranizacje.



3. Jaki gatunek jest Twoim ulubionym?

Wychowałam się na fantasy, więc to oczywiste :) Ale lubię też zaczytywać się w New Adult, dystopiach, kryminałach, a czasem nawet poradnikach :D


4. Co Cię uszczęsliwia?

Bliskie mi osoby, możliwosć znalezienia chociaż chwili podczas zapracowanych dni i dobra kawa z książką w ręce.



5. Twoja ulubiona seria


Zdecydowanie ,,Dotyk Julii'' Tahereh Mafi. Ostatnio ją sobie odswieżyłam i bardzo się z tego cieszę, bo na nowo zakochałam się w historii Julki.


6. Kto z bohaterów literackich zostałby Twoim przyjacielem?


Zaprzyjaźniłabym się z Amber, bohaterką powiesci Matthew Quicka ,,Prawie jak gwiazda rocka''. Zwariowana, ambitna i zakręcona- myslę, że w wielu kwestiach objęłaby podobne stanowisko jak ja :)



7. Który kraj chciałbys zwiedzić?

Po raz kolejny się powtarzam : Anglia :) Jednak ostatnio również doszła do tego Francja



8. Jaka jest najlepsza pora na czytanie?


Każda!



9. Oglądasz seriale?


Nie przepadam za bardzo i brakuje mi na to czau jednak oglądałam Pretty Little Liars, Pamiętniki Wampirów i The Fall.



10. Książka, którą polecisz każdemu


,, Igrzyska Śmierci'' Suzanne Collins. Poruszająca historia, która pokazuje, że miłosci nie tylko należy dać czas, ale i jak bardzo okrutny potrafi być człowiek. Jak ludzie ranią siebie nawzajem, podczas gdy głównoprzewodzący nie jest sobie nawet w stanie wyobrazić jak wielki ból sprawia innym.


11. Lubisz grać w gry?


Niezbyt, jakos nie trafiłam na żadną ciekawą, ale kto wie? Może kiedys spróbuję :)




Jeszcze raz dziękuję za nominację :) Tym razem ja nominuję każdego mojego czytelnika by jesli tylko ma ochotę zmierzył się z pytaniami ode mnie :



1. Ulubiona książka dzieciństwa?
2. Gdzie najlepiej Ci się czyta?
3. Jaki jest Twój stały czytelniczy nawyk?
4. Co daje Ci czytanie?
5. Twój książkowy wybranek?
6. Jaka książka doprowadziła Cię do łez? Niekoniecznie ze smutku :)
7. Czy używasz zakładek?
8. Jesli miałbys/ miałabys możliwosć napisania własnej powiesci to o czym by była?
9. Z jakim bohaterem najchętniej bys porozmawiał/ porozmawiała?
10. Jaki rodzaj muzyki preferujesz?
11. Podaj trzy cechy charakteru jakie cenisz u bohaterów książek


I to tyle :) Życzę Wam miłej zabawy w odpowiadaniu na pytania, a w komentarzach zostawiajcie linki do swoich blogów :) Z przyjemnoscią przeczytam.
Tymczasem życzę Wam miłego tygodnia i do zobaczenia w kolejnym poscie!


Wasza Adaline












Komentarze

  1. Mnie również podobały się wymienione przez Ciebie ekranizacje:) Ogólnie mało filmów oglądam, ale te widziałam i mnie zachwyciły. Tak samo książki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez za wiele nie oglądam jednak ekranizacji ksiazek sobie nie odmawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny cytat, przypadł mi do gustu!


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Milczenie owiec" jest niesamowitym filmem, ale książki nie czytałam.
    "Dotyk Julii" również bardzo lubię - bardzo lubię styl Mafi.
    Przy okazji przychodzę z ogłoszeniem. Nominowałam Cię do TAGu. Więcej informacji tutaj: Kwiatowy Book TAG
    Mam nadzieję, że się skusisz i kiedyś go wykonasz. Byłoby mi bardzo miło :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten poetycki język Mafi! Jest cudowny! O, z przyjemnoscia fo wykonam, Dziekuje ;) Ja również serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Też podoba mi się Dotyk Julii. Tehereh Mafi ma świetny styl pisania. I Igrzyska śmierci! Jedna z najlepszych serii :)

    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igrzyska Śmierci rządzą i rozpierniczaja system! Również pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Również nie oglądam seriali, brakuje mi na nie doby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy blog świata!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!
    Nominowałam Cię do TAGu :D
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/2016/03/kreatywny-tag-ksiazkowy.html
    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Również kocham fantastykę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017

Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline