BookAThon 2016 - Plany czytelnicze na ten tydzień!

Witajcie kochani!

Dzisiaj wpadam tutaj na szybko by oznajmić Wam świetną wieść. Otóż od poniedziałku 4 lipca do końca tygodnia po raz kolejny ma miejsce akcja zwana Bookathonem, gdzie wszyscy książkoholicy mierzą się z wyzwaniami postawionymi przez dwie organizatorki - Ewelinę Mierzwińską i Anitkę z bloga Book Reviews ( link to grupy facebookowej tutaj )
Z przyjemnością biorę w niej udział. Będzie to mój pierwsze raz, więc trzymajcie kciuki bym podołała zadaniu, bo stosik odbiega nieco od moich planów na lipiec. Bez zbędnego przedłużania przedstawiam Wam książki, które zamierzam przeczytać podczas tej akcji.




1. Wakacje z duchami - Tutaj wybrałam ,, Czas Żniw'' autorstwa Samanthy Shannon ( 520 stron)






2. Dokończenie lub rozpoczęcie serii - ,,Więzień Labiryntu'' James Dashner ( 424 strony)



Okładka książki Więzień labiryntu



3. Autor o Twoim imieniu lub inicjałach - ,,Dobre geny'' Hanna Cygler ( 312 stron)


obrazek


4. Lato z kryminałem - ,,Ułaskawienie'' John Grisham (464 strony)


Okładka książki Ułaskawienie


5. Książka z Twoim zawodem - tutaj będzie naciągane, ponieważ jeszcze nie pracuję, ale zamierzam zostać prawnikiem, więc wybrałam książkę ,,Młody prawnik'' Johna Grishama ( 240 strony)


Okładka książki Młody Prawnik


6. Wakacyjna miłość - Pomyślałam tutaj o ,,Ani z Zielonego Wzgórza'' Lucy Maud Montgomery ( 384 strony)


Okładka książki Ania z Zielonego Wzgórza


7. Przeczytaj 1500 stron w BKHT!

Podsumujmy : 520 + 424 + 312 + 464 + 240 + 384 = 2344 strony
czyli rzucam się na głęboką wodę, ale zobaczymy jak to wyjdzie wszytsko w praktyce :)



A Wy bierzecie udział w tej akcji? Postaram się wrzucać posta z każdego mojego dnia byście razem ze mną przeżywali te emocje i możliwość pozytywnego zaczytania.
Życzę Wam miłego wieczorku i cudownego tygodnia!


Wasza Adaline

Komentarze

  1. Powodzenia! :D
    Ja wstrzymam się do następnej edycji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, życzę powodzenia, ja nie miałabym takiej odwagi :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie miałam tyle zapału (i odpowiednich książek) by startować w tej edycji Bookathonu. :C

    Zapraszam też na dopiero co raczkującego bloga:
    http://zamknietawpozytywce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017

Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline