My Little Pony BOOK TAG


Zostałam nominowana do tego TAGu przez Wiktora z bloga My BookTown za co bardzo serdecznie dziękuję ;) Zdecydowałam się go zrobić, bo czuję sentyment do kucyków Pony, kojarzą mi się z dzieciństwem no i oczywiscie pytania do tego TAGu zaciekawiły mnie, więc jesli Wy również chcielibyscie zapoznać się z nimi i odpowiedziami , to zapraszam do lektury :)






Appple Jack, czyli książka w, której bardzo ważne są więzi rodzinne

Tutaj wskażę uwielbiane przeze mnie Miasto Kosci autorstwa Cassandry Clare. Clary nie zwraca uwagi na niebezpieczeństwo jakie niosą za sobą poszukiwania matki. Jest tak zdeterminowana aby ją odnaleźć, że praktycznie o nich zapomina. Między Clary a jej mamą nie ma mocno zarysowanych więzi rodzinnych, ale wraz z rozwojem książki i serii, możemy powoli zaobserwować zmiany w ich relacji :)






Pinky Pie, czyli najzabawniejsza książka jaka czytałam

Każda książka pani Musierowicz :D Szczególnie Opium w rosole ;) Styl pisania autorki nie jest moim ulubionym, ale często smiałam się podczas czytania tej pozycji :)





Rarity, czyli książka z silnie niezależną bohaterką, która ma wielu adoratorów

Bezapelacyjnie Celeana ze Szklanego Tronu ;) Tą samą książkę wskazał Wiktor,ale cóż ja nie znam bardziej niezależnej bohaterki :D Silna kobieta , w której pokochuje się nie tylko kapitan gwardii, ale również książę. 



Fluttershy, czyli wspaniała książka, o której wiedzą nieliczni

Taką pozycją są Nasze szczęsliwe czasy Gong Ji-Young. Jest to niezwykle mądra i bardzo pouczająca powiesć. Dawno czytałam tą pozycję, ale pamiętam jak płakałam przy prawie każdym momencie. Niestety, bardzo mało osób o niej wie, co mnie denerwuje, bo jest naprawdę genialną książką.




Twilight Sparkle, czyli postać, która mogłaby zostać Twoim przyjacielem

Aby ponownie nie wskazywać Clary z książek twórczosci pani Clare, odpowiem, że moją przyjaciółką moglaby zostać Annabeth ze Złodzieja pioruna Rick'a Riordana. Imponowała mi swoją mądroscią i odwagą, jak również charakterkiem. Mogłybysmy stworzyć niezły duet ;)


Spike, czyli książka z nieszczęsliwie zakochaną postacią

Trudno mi tu wskazać taką postać. Ale wydaje mi się, że jest nią Tessa z After. Zakochała się w niebezpiecznym chłopaku, który bez przerwy ją rani i doprowadza na skraj załamania psychicznego. Cóż, wydaje mi się, że ona jest taką nieszczęsliwie zakochaną dziewczyną.

I ostatnie...



Rainbow Dash, czyli książka do której masz największy sentyment

Tego jest sporo, więc wymienię takie dwie najważniejsze. Muminki, bo kojarzą mi się z dzieciństwem kiedy mama czytała mi je do poduszki i Ania z zielonego Wzgórza. Cudna historia miłosna z czasów podstawówki i moja ulubiona lektura szkolna :)

To były wszystkie pytania z tego TAGu ;) Dziękuję jeszcze raz Wiktorowi za możliwosć odpowiedzenia na te pytania ;) A Wam stawiam pytanie :
Jaką bajkę Wy darzycie sentymentem ?

Odpowiadajcie w komentarzach :)

Tymczasem zaczytanego dnia :)


A.


PS: Mam nadzieję, że pożegnaliscie wakacje w dobrym stylu i z usmiechami rozpoczęliscie nowy rok szkolny :) 
(optymistka :P)

Komentarze

  1. Haha, tak, ja z wielkim uśmiechem powitałam rok szkolny, z peeewnością :P
    Świetne odpowiedzi, uwielbiam "Dary anioła", w szczególności po drugim tomie *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że ja entuzjastycznie do tego podeszłam i nie było tak źle jak sądziłam ;) Chociaż tęsknię za wakacjami ^^ Dziękuję i podzielam zdanie o ,,Darach Anioła'' <3 Najlepsza seria jaką dotąd czytałam :D

      Usuń
  2. Strasznie uroczy tag i prawdopodobnie wykorzystam go również na swojego bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! x
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuj się nominowana do niego ;) Dostajesz nakaz zrobienia go u siebie :) Również pozdrawiam i zaglądam ;)

      Usuń
  3. Fajnie, że zdecydowałaś się zrobić ten tag u siebie :D Naprawdę przyjemnie się go czytało. Zaciekawiłaś mnie książką "Nasze szczęśliwe czasy"... może kiedyś po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją serdecznie :D Niezwykle wartościowa pozycja ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017

Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline