Matthew Quick ,,Prawie jak gwiazda rocka'' ~ Recenzja książki

Ho,ho,ho moi drodzy!

Święta już się zbliżają wielkimi krokami. W powietrzu czuć zapach wypieczonego ciasta, a w radiu wybrzmiewają piosenki w typowym swiątecznym klimacie. A ja dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki, niekoniecznie o takiej tematyce.




Kolejna ,, młodzieżówka'' poruszająca trudne dylematy dojrzewania i wszelkie przeszkody z jakimi styka się młoda bohaterka.
Siedemnastoletnie Amber Appleton mieszka wraz z matką i swoim małym pieskiem w szkolnym autobusie, którego pieszczotliwie nazywa Żółtkiem. Straciła wiele w życiu, jednak nadzieja pozostaje przy niej wiernie. Należy do Federacji Fanatyków Franksa, trenuje Chrystusowe Diwy z Korei, toczy zaciętą walkę ze zgorzkniałą staruszką Joan Sędziwą. Pozytywnie nastawiona do życia nastolatka zaraża każdego swą energią. Jest prawie jak gwiazda rocka.

***

Kolejna książka Matthew Quicka, która wpadła mi do rąk i tak samo jak w przypadku Wybacz mi, Leonardzie, nie zawiodłam się na niej. Powiedzcie mi kto byłby w stanie na miejscu Amber zachować zdrowy rozsądek? Cóż, z pewnoscią nieliczni. A dziewczyna podchodzi do życia z dużą dawką dystansu i humoru. Jest zbzikowaną fanatyczką religijną, przyjaźni się z sympatycznym ojcem Chee, często odwiedza dom starosci aby tym starszym ludziom dostarczyć odrobinę rozrywki. Potrafi walczyć o to na czym jej naprawdę zależy. Nagle w życiu Amber zachodzi nagła zmiana na którą dziewczyna nie jest przygotowana. 
Czy w takich chwilach będzie mogła liczyć na pomoc ze strony swoich przyjaciół?

Prawie jak gwiazda rocka to książka opisująca nastoletnie problemy młodej dziewczyny w przezabawny dla czytelnika sposób. Pokazuje jak nie stracić wiary nawet w kryzysowych sytuacjach. Zdarzało mi się uronić kilka łez podczas lektury. Czy to ze smiechu, czy to ze smutku, ale jedno jest pewne. Warto posiadać nadzieję i nie poddawać się!

Zachęcam Was serdecznie do sięgnięcia po tę pozycję. Bądźcie pozytywni i zarażajcie swoim dobrym humorem każdego kogo napotkacie, a gwarantuje, że pogoda ducha powróci do Was ze zdwojoną siłą w chwilach kiedy najbardziej będziecie jej potrzebować :)


Wszystkim z tego miejsca chciałabym życzyć Wesołych Świąt! Spędźcie je w gronie rodziny, napełnijcie brzuszki, dużo się usmiechajcie i cieszcie się z prezentów. 
Szalonego Sylwestra i Szczęsliwego Nowego Roku!



Wasza Adaline

Komentarze

  1. Ja jeszcze z twórczością Quicka nie miałam do czynienia, ale zamierzam to nadrobić. Za mało czasu, ale poluje na jego powieści, może niedługo uda mi się po jakąś sięgnąć:) Wesołych Świąt! :)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na początek zapoznać się z ,,Wybacz mi, Leonardzie'' ~ To jest majster-sztyk :D I szybciuchno nadrabiaj ;) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Książki nie czytałam, chociaż naprawdę wiele osób ją poleca.
    Jak na razie, z twórczości Matthew Quicka poluję jedynie na mój ukochany "Poradnik pozytywnego myślenia".
    W każdym razie, recenzja naprawdę dobra.
    Wesołych świąt.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :D Nie czytałam jeszcze ,,Poradnika..'', ale zamierzam się za niego zabrać za jakis czas ;) Również pzodrawiam ;) I zajrzę z przyjemnoscią :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017

Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline