GATUNKI MUZYCZNE BOOK TAG

Nieodłączną pasją, która towarzyszy mi od najmłodszych lat jest muzyka. Co prawda jestem typową rockmenką, ale innymi gatunkami nie gardzę. Przeglądając sobie blogi natknęłam się na ten TAG i stwierdziłam, iż jest idealny dla mnie, więc zapraszam Was serdecznie do czytania tego co udało się zmajstrować :)



1. Heavy Metal ~ Książka za ciężka abys, mógł ją przeczytać

Zinterpretuję to pytanie na dwa sposoby. Jesli chodzi o książkę poruszającą ciężki temat to wskażę Chłopca w pasiastej pidżamie. Zas jesli chodzi o książkę, która objętosciowo mnie przeraża to Gra o Tron Martina. Z resztą mogłabym wspomnieć tutaj o każdym jego dziele, bo kiedy patrzę na nie to faktycznie są pokaźnych rozmiarów :)







2. Death Metal ~  Książka, w której jest dużo smierci

Angelfall Susan Ee. Nic dodać, nic ująć. Anioły przejmują władze. Wszelkiego rodzaju eksperymenty naukowe, morderstwa i ta wyczuwalna w powietrzu Śmierć...




3. Reggae ~ Książka przy której czytaniu byłes wesoły

Każda książka Ricka Riordana. Dużo akcji i dawka dobrego humoru są wyznacznikami powiesci tego autora.






4. Pop ~  Książka tak popularna, że musiałes ją przeczytać

Było to Zostań jesli kochasz Gayle Forman. Zachwycona nią specjalnie nie byłam, dlatego cały szum wokół niej trudno mi zrozumieć.





5. Rap ~ Książka z najlepszymi dialogami

Dary Anioła! Zdecydowanie :3 To naprawdę pozycje z genialnymi dialogami i wracam do nich z przyjemnoscią


6. Emo ~ Książka tak smutna, że cię zdołowała

Pierwszy tom serii After. Nie tylko zdołowała ale i zdenerwowała mnie postawa niektórych postaci. Pomimo, iż wspominam lekturę tej pozycji przyjemnie to i tak złamała mi kilkakrotnie serce.




7. Elektroniczna ~ Książka z najlepszą parą

Utrata Rachel Van Dyken. Po prostu zakochałam się w historii Kiersten i Westona. Momentami faktycznie troszkę autorka przesładzała, ale nie zraziło mnie to.


8. Blues ~ Książka, którą uwielbiasz mimo smutnego zakończenia

I tu Was zaskoczę, nie ma takiej! Powiedziałabym kiedys, że Delirium, ale wraz z rozwojem fabuły coraz mniej ta książka mi sie podobała. Więc to pytanie pozostawię bez odpowiedzi



9. Klasyka ~ Książka z gatunku klasyki, którą uwielbiasz

Wielki Gatsby F. Scotta Fitzgerald'a :) Zarówno książka jak i film naprawdę są godne uwagi.





10. Folklor ~ Książka, w której poznałes inną kulturę

Portret Doriana Graya i ten XIX wiek :)




11. Country ~ Książka, której akcja dzieje się we wsi lub w małym miasteczku

Carrie Stephena Kinga :D Małe miasteczko, jedna dziewczyna, która doprowadza je do kompletnej ruiny...




12. Rock ~ Książka z najlepszym ''hardcorowym'' bohaterem

Papierowe Miasta John'a Green'a i zdecydowanie Margo Roth Spiegelman należy do hardcorowych osób :)



13. Dance ~ Książka z wątkiem tanecznym

Mogłabym przypasować do tej kategorii Rywalki Kiery Cass, ale wątek taneczny nie jest tam dominujący.





14. Disco Polo ~ Książka, która ci się spodobała, mimo, iż myslałes, że będzie inaczej

Jesli książka ma złe opinie to zazwyczaj po taką nie sięgam. Staram się wybierać literaturę z rozsądkiem.




15. Poezja Śpiewana ~ Książka, w której występuje poezja

Prawie jak gwiazda rocka Matthew Quicka. Więcej nie zdradzam :)





16. Rock alternatywny ~ Książka, która miesza wiele gatunków literackich

Cinder Marissy Meyer. Klasyczna basń w połączeniu z science-fiction i dystopią to mieszanka wybuchowa, ale też cudownie skomponowana historia :)



I to wszystko na dzisiejszy dzień ;) A jaki jest Was ulubiony gatunek muzyczny ? Zachęcam do wypisywania ich w komentarzach i odpowiadania na pytania przyporządkowane do danego gatunku :)

Miłego weekendu i regeneracji przed kolejnym tygodniem :)


Wasza Adaline :* 

Komentarze

  1. "Gr o tron" objętościowo i mnie przeraża. Mam e-booka już od jakiegoś czasu, ale jakoś nie potrafię się zabrać za czytanie. Swoimi słowami zachęciłaś mnie także do sięgnięcia po książki Ricka Riordana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupiłam Grę o tron jakiś czas temu i też jej pokaźna objętość mnie zadziwia :D Jak miło mi to słyszeć, że zachęcam do sięgnięcia po jakąkolwiek książkę ;) To miód na moje serducho, dziękuję :) I szybko zabierz się za czytanie, bo warto!

      Usuń
  2. Nie widziałam jeszcze tego tagu, bardzo fajny :D
    Dary anioła! Uwielbiam i za dialogi i za bohaterów i za świat :D
    A co do Cinder, to strasznie żałuję, ta seria że nie będzie wydana do końca.. No nic będę musiała sięgnąć po elektroniczną wersję. Pozdrawiam! :)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę trzeci tom Cinder! Pragnę go najbardziej ze wszystkich prezentów świątecznych :D Czuj się nominowana do zrobienia tego TAGu ;) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jestem ogromną miłośniczką ostrego brzmienia.
    Heavy metal? Rock? To jest właśnie to.
    Świetny TAG i genialne odpowiedzi :)
    Cieszę się, że tutaj zajrzałam :))
    Pozdrawiam,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi to słyszeć ;) Widzę, że mamy bardzo podobne gusta jeśli chodzi o muzykę ;) Również pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Jak miło mi to słyszeć ;) Widzę, że mamy bardzo podobne gusta jeśli chodzi o muzykę ;) Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Świetny tag - pierwszy raz się z nim spotkałam. Sporej ilości wymienionych przez Ciebie książek nie czytałam, ale po niektóre na pewno sięgnę, jak choćby "Portret Doriana Graya".
    Pozdrawiam serdecznie :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portret jest cudowny :D i serdecznie go polecam ;) Jak również inne książki z tego TAGu ;) Pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  5. Wielki Gatsby to cudowna książka :)
    Pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym doskonale :) Gatsby'ego uwielbiam, ale Daisy darzę srogim uczuciem :/ Również pozdrawiam :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017

Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline