Czas Letniego Szaleństwa BOOK TAG

Czesć i czołem książkoholicy!

Tak wiem, wakacje już dawno za nami, dni są coraz zimniejsze, a wieczorami nie można obejsć się bez koca i ciepłej herbaty. Ale ja jeszcze wspominam wakacje, a ten TAG jest idealny do tego celu. Dziękuję Oli z bloga Imperium książkomaniaczki za nominację i bez zbędnego przedłużania zapraszam do czytania!




1. Pokaż letnią okładkę ( np. słońce, plaża, okulary, etc.)



Lektura tej książki jeszcze przede mną, ale postanowiłam ją wskazać przy tym pytaniu :D Okładka jest pozytywna, kojarzy się z ciepłem jakie towarzyszyło nam podczas wakacji ( przynajmniej przez połowę...)

2. Wybierz książkowe miejsce, które byłoby idealnym miejscem na wakacje



Zapewne spodziewaliscie się XIX- wiecznej Anglii z książek pani Clare, ale jako, że niedawno skończyłam czytać ,, Morze potworów'' Riordana, czyli drugi tom serii ,, Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy'' to stwierdziłam, iż przyda się mała odmiana. 
Obóz Herosów jest ciekawym miejscem i z pewnoscią nabyłabym wiele doswiadczeń mogąc przebywać z dzieciakami pół krwi :D Poczułabym się tam jak w domu ;)


3. Masz zamiar wybrać się na letnie wakacje, ale chcesz przeczytać książkę, którą skończysz czytać przed wylądowaniem na miejscu. Jaką książkę wybierasz ?

Tutaj postawię na Małego Księcia. Była to jedna z nielicznych lektur, które naprawdę pokochałam i czytałam nie raz. Mądra, porusza ważne kwestie w życiu każdego człowieka i na dokładkę bardzo szybciutko można przez nią przebrnąć ;)


4. Jestes przygnębiony, bo letni czas wakacji się kończy. Jaką książkę wybierzesz, która sprawi, że na Twojej twarzy pojawi się usmiech na Twojej twarzy ?

Hopeless Coleen Hoover. Troszkę smutna opowiesć, ale dogłębnie porusza i zachwyca. Poza tym mam słabosć do Holdera, więc musiałam o nim wspomnieć :D



5.Siedzisz na plaży. Jakiego fikcyjnego bohatera wybierasz, aby Ci towarzyszył ?

Tessa Gray, bezapelacyjnie :D Mamy ze sobą trochę wspólnego w dodatku mogłbysmy spożytkować czas na plaży, czytając poezję :D I wszyscy szczęsliwi :D



6. Chcesz wybrać ulubione lody w rożku, ale potrzebujesz pomocnika! Którego fikcyjnego bohatera wybierasz ?

Bena z Papierowych Miast  John'a Green'a ;) Zabawny, zyskał moją sympatię już na samym początku ;D I jest szalony, więc z pewnoscią poszalałby ze smakami ;)


I to ostatnie pytanie z naszej zabawy :D 
A ja nominuję każdego kto chciałby zrobić ten TAG :)
Masz bloga ? Wstaw link w komentarzu, a z chęcią zajrzę :D
Jesli zas nie posiadasz bloga to odpowiedz w komentarzu ;) Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi.

A tymczasem życzę miłego wieczorku i do następnego posta :)

Buziaki!

A.




Komentarze

  1. Ciekawe odpowiedzi, a "Oddam ci słońce" dałam wczoraj w prezencie koleżance na urodziny, więc mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu :*
    U mnie recenzja "Startera"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ją sobie w ramach dobrego rozpoczęcia roku szkolnego, ale cóż, z braku czasu jeszcze jej nie nadgryzłam, ale nadrobię to już niedługo :D

      Usuń
  2. Bardzo fajny TAG i już niedługo wykorzystam go u siebie :)
    Co to ostatniej odpowiedzi - zgadzam się w 100%! x

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/10/miesiac-czytelnika.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ben najlepszy! <3 Wykorzystuj, wykorzystuj, a ja się nie mogę doczekać Twoich odpowiedzi :D Również pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Świetny tag :D Okładka "Oddam ci słońce" jest cudowna <3
    W książce Ben trochę mnie denerwował (on i jego... nie zawsze przyzwoite żarty :D), ale w filmie był naprawdę sympatyczny. :D

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam zdanie odnosnie okładki <3 Nie potrafię oderwać od niej wzroku ;) ,,Papierowe miasta'' to naprawdę niezła książka, a Ben wydawał mi się jedna z lepszych postaci, ale te żarty.. Cóż, faktycznie momentami nieprzyzwoite, ale zabawne :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017

Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline