TOP 5 KSIĄŻEK O MIŁOŚCI NA WALENTYNKI wedłu Adaline

Walentynki- święto Zakochanych, które swoją historią sięga czasów średniowiecza. To nie tylko idealna okazja aby obdarować swoją drugą połówkę lub bliską nam osobę miłym upominkiem. To również możliwość spędzenia przyjemnego popołudnia z romantyczną książką w ręku, bo w końcu nastrój udzielić może się każdemu. Przygotowałam dla Was TOP 5 moim zdaniem ciekawych książek o miłości- niekoniecznie typowej. 
Kolejność wymienianych pozycji jest zupełnie przypadkowa.






1. Ostatnia piosenka Nicholas Sparks









Książka opowiada o siedemnastoletniej Ronnie, która przeżywa właśnie okres buntowniczy. Jej rodzice się rozwiedli, a dziewczyna wciąż ma żal do swojego ojca za to, że ich zostawił. Zostaje zmuszona wraz z bratem spędzić wakacje w nadmorskim miasteczku. Początkowo pomysł jej się nie podoba, jednak z każdym dniem przekonuje się do niego coraz bardziej za sprawą chłopaka...
Nie zdziwiło Was zapewne, że ta książka znalazła się w tym zestawieniu. Nicholas Sparks snuje naprawdę ciekawe powieści obyczajowe z wątkiem romantycznym, które przede wszystkim są idealne na jeden wieczór przy dobrej herbacie. Skusicie się?


2. Ten mężczyzna Jodi Ellen Malpas




 


Tym razem powieść erotyczna w której odkrywamy tajemnicę miłości projektantki wnętrz Avy oraz właściciela rezydencji Jessy'ego Warda. Książka co prawda nie jest najwyższych lotów i w poczet znakomitych dzieł literatury nie możemy jej zaliczyć jednak mimo to jest ciekawym czytadłem. Bardzo mocno wciąga, dlatego przez sześć tomów przechodzimy niezwykle płynnie. Jeśli sceny intymne nie przeszkadzają Wam to polecam.
3. Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes



 


Nie ma takiej chwili w której nie myślałabym o tej książce. Bo choć nie ma tutaj typowego gorącego romansu, to bezapelacyjnie jest to powieść o uczuciu, które jest niezwykle silne. Wciąż w głowie pojawiają mi się nowe przemyślenia co do tej pozycji. Naprawdę piękna, a do tego wzruszająca.
4. Powrót do Daringham Hall Kathryn Taylor


 
 


Kathryn Taylor utkała naprawdę interesującą i wciągającą historię o dwójce ludzi, którzy poznają się w bardzo nietypowych okolicznościach. Subtelna erotyka oraz przyjemny język- ja zdecydowanie mówię jej tak.
5. Bez słów Mia Sheridan



 

Tą powieść mogę wliczyć w poczet tych, które były dla mnie czymś zupełnie nowym. Autorka stworzyła opowieść o Bree i Archerze- dwójce młodych i rozpaczliwie poszukujących spokoju ludziach. Tytuł jest bardzo wymowny, a książka moim zdaniem naprawdę dobra. Czytałam ją mając wypieki na twarzy, jak również zdarzyło mi się uronić łzę. Polecam!
To wszystkie książki jakie miałam Wam do pokazania. Dajcie znać co Wy macie zamiar czytać w to wyjątkowe święto. A wszystkim zakochanym życzę dużo miłości i cudownie spędzonego czasu w towarzystwie drugiej połówki.
Zaczytanego dnia!

Wasza Adaline

Komentarze

  1. "Zanim się pojawiłeś" znam i bardzo lubię. To taka historia, która na długo zostaje w pamięci.
    Za to "Bez słów" zupełnie mnie do siebie nie przekonało, a miłość Archera i Bree była dla mnie zbyt mało realistyczna.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie i mam zamiar jeszcze raz sięgnąć po ,,Zanim się pojawiłeś'' :) Cóż, może inne książki Mii Sheridan przypadną Ci do gustu, bo podobno im dalej w las tym jeszcze lepiej. Pozdrawiam Ciebie również!

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z wymienionych książek, ale ostatnio chcę przeczytać "Ostatnia piosenka" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam Sparksa, bo jego powieści nie są wymuszone, są takie od serca :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017

Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline