Kulturalna Mapa BOOK TAG wedłu Adaline

Witajcie moi drodzy!

Dzisiaj dla odmiany nie pojawiam się tutaj z kolejną recenzją, ale z czymś zdecydowanie luźniejszym do poczytania. A mianowicie będzie to TAG książkowy, który podejrzałam na blogu czytamboczytam, którego autorem jest Kuba ---> tutaj macie ten TAG w wykonaniu Kuby. Pytania naprawdę mnie zainteresowały, bo dotyczą między innymi jednej z moich pasji, czyli podróżowania. Jeśli jesteście zainteresowani, to serdecznie zapraszam.








1. Znajdujemy się na północnych krańcach świata. Kto przetrwa mroźną, wieczną zimę?

Mrozy nie straszne są Torakowi, synowi plemiennego szamana, a jednocześnie bohaterowi serii Kroniki Pradawnego Mroku Michelle Paver. Razem z Wilkiem i przyjaciółką Renn z pewnością przetrwaliby nie jedne straszne chłody, ale potrafiliby zaplanować podróż wgłąb mrocznych tajemnic epoki kamiennej.


2. A teraz pora na podróż nad szumiące wodospady. Jak sądzisz? Kto mieszka w jaskini pod wodospadem?

Pierwsze co mi przyszło na myśl to Percy Jackson, nie tylko z racji, iż jest synem Boga Mórz, ale pod wodą spędził naprawdę sporo czasu. To jest jego żywioł i tam przeżywał najciekawsze przygody.


3. Powoli zbliżamy się do końca podroży. Trafiamy na spotkanie istot fantastycznych. Kto pierwszy rzuca Ci się w oczy przy ognisku?

Który fan fantastyki nie chciałby spotkać kiedyś jakiejś tajemniczej postaci z jego ulubionych powieści? Z pewnością moją uwagę przykułby anioł z powieści Angelfall Susan Ee. Może nie jest to istota, którą możemy zaliczyć do fantastycznych, ale ta tematyka aniołów ciekawi mnie od dawna, więc mój wzrok zapewne byłby skupiony tylko na nim.


4. Ostatni przystanek. Jesteśmy na ziemi, w której teren jest nieodpowiedni, by zostały tu na dłużej jakieś cywilizacje. Kto może tu mieszkać? Kto sobie poradzi w zbudowaniu tymczasowego domu?

Bohaterzy serii GONE. Sami zostali wrzuceni w wir tajemniczych wydarzeń, pozostawieni sami sobie bez dorosłych, którzy sprawowali nad nimi opiekę. Musieli odnaleźć się w zupełnie nowej rzeczywistości gdzie nie ma miejsca na strach dlatego wydaje mi się, że idealni wpisują się w to pytanie. 



I to tyle. Ten TAG był krótki, ale naprawdę ciekawy. Jakbyście Wy odpowiedzieli na pytania? Piszcie w komentarzach bądź twórzcie posty, z chęcią zajrzę. A tymczasem żegnam się z Wami i do zobaczenia w kolejnym poście.


Wasza Adaline  
 

Komentarze

  1. Rzeczywiście fajny tag, szkoda tylko, że taki krótki ;) Hmm w sumie... może sama zrobię jakiś tag związany z fantastyką...? Pomyślę nad tym :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, zrób koniecznie! Z chęcią bym coś takiego przeczytała :)

      Usuń
  2. Bardzo pomysłowy tag. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę... Żadnej z wymienionych książkę nie przeczytałam i już widzę ile mam zaległości :P
    Tag super, tylko szkoda, że taki krótki :D

    Pozdrawiam,
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz nadrabiać, bo książki są naprawdę fajne :) Czuj się nominowana do zrobienia tego TAGu u siebie i to koniecznie! :D Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Bardzo ładny blog, na pewno będę tutaj zaglądać :) kurcze mam dużo zaległości do nadrobienia :3
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i niezmiernie mi miło Ciebie tutaj gościć :) Oby tego czasu na czytanie było było tym roku więcej! I nadrabiaj koniecznie, bo każda z tych książek była bardzo ciekawa. Pozdrawiam również!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

,,Zanim się pojawiłeś'' Jojo Moyes - Recenzja książki

Podsumowanie 2016 roku i plany na 2017